برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

می ترسم ....!!!!!!!!

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ب.ظ


من از آغاز میترسم 

من از پرواز می ترسم 
من از آغاز یک پرواز بی احساس می ترسم! 

من از تکرار می ترسم
 
من از انکار می ترسم 
من از تکرار انکار همین احساس می ترسم! 

من از سوختن نمی ترسم 
من از ساختن نمی ترسم، من از ساختن کنار سوختن احساس می ترسم! 

من از تاختن نمی ترسم 
من از باختن نمی ترسم، من از تاختن برای باختن احساس می ترسم!
 
من از احساس می ترسم 
من از آغاز یک پرواز بی احساس واسه تکرار انکار دل حساس می ترسم! 

من از احساس می ترسم 
من از تاختن برای باختن احساس برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس میترسم! 
من از پرواز بی احساس می ترسم
  • خدایا....!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی