برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

حال امروز من .....!!!!

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ

حال امروز من......بغضیست که نفس گیر شده...

و قلمی که خشکیده! 

و سرمایی که بند بند وجودم را سِرکرده است...

حواست به روزهایم نیست!

مات مانده ام بین واژه هایی که هر چه جا به جایشان میکنم

باز حالم را توصیف نمیکند...

و حرفهای ناگفته ای که مغز استخوانم را میسوزاند....

  • خدایا....!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی