برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

زندگـی هیـچ نمـی گویـد ؛ نشـانت می دهـد …!

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ب.ظ

حتی دیگر نمی خواهم آرزویت باشم

آرزو میکنم او آرزوی تو باشد و 

آرزوی او دیگری


.

.


نقاش خوبی نبودم ...

اما

این روزها...

به لطف تو...

انتظار 

را دیدنی می کشم


.

.


عشـق حـد وسـط نـدارد ؛


یـا نابـود مـی کنـد ، یـا نجـات مـی دهـد !


.

.


شیفتـگی آن اسـت کـه چشـمانی را دوسـت بداری،


بـی آنکـه رنـگ آن را بـه یـاد آوری .


.

.


قطار سوت کشید و به راه افتاد


همه گوششان را گرفتند


من قلبم را...


.

.


امروز با 


همه دنیا قهرم


اما تو صدایم کن بر میگردم


.

.


دلم می خواست زمان را


به عقب برگردانم...


نه برای اینکه آنهایی که رفتند را

 

بازگردانم...


برای آنکه نگذارم آنها بیایند...


.

.


در نقاشی هایم تنهاییم را پنهان میکنم


در دلم دلتنگی ام را


در سکوتم حرف های نگفته ام را


در لبخندم غصه هایم را...

 




  • خدایا....!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی