برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

خدایا دعایم را مستجاب کن....

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ


از خدا خواستم عادت های زشت را ترکم بدهد

خدا فرمود : خودت باید آنها را رها کنی.


از او درخواست کردم فرزندان معلول را شفا دهد

خدا فرمود : لازم نیست، روح او سالم است، جسم هم که موقت است.


از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند

فرمود صبر، حاصل سختی و رنج است، عطاکردنی نیست، آموختنی است.


گفتم مرا خوشبخت کن

خدا فرمود : نعمت از من، خوشبخت شدن از تو.


گفتم مرا گرفتار دردو عذاب نکند 

فرمود رنج، از دلبستگی های دنیا رها و به من نزدیکترت میکند.


از او خواستم روحم را رشد دهد

خدا فرمود : نه تو خودت باید رشد کنی،

من فقط شاخ و برگ اضافی ات را هرس می کنم تا بارور شوی.


از خدا خواستم کاری کند که از زندگی لذت کامل ببرم

خدا فرمود : برای این کار من به تو زندگی داده ام.


از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او دوستم دارد، من هم مخلوقاتش را دوست بدارم

....

و خدا مرا در آغوش گرفت و فرمود:

اصل مطلب همین است، تو را برای دوست داشتن خلق کردم و به تو مهربانی و محبت بخشیدم 

همه ی آنچه را که میخواهی در آخرین دعایت هست 


  • خدایا....!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی